Marketingové komunikace ve službách

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 65 Kč Čeština Marketingové komunikace ve službách vycházejí rovněž ze společného ekonomicko-manažerského základu, jsou však zaměřeny na mediální komunikace v rámci marketingu služeb. Absolventi mají uplatnění nejen v organizacích cestovního ruchu, ale i jako tiskoví mluvčí, v oboru public relations, v podnikových časopisech, v rozhlasu a televizi, v grafických studiích i reklamě, ale i ve zdravotnictví apod.

Bc. Business Administration - emphasis Strategic Marketing

prezenční Bc. 3 roky 120000 Kč Angličtina

Ekonomická analýza a konkurenční strategie - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 45000 Kč Čeština Předmětový záběr znalostí zahrnuje obecná teoretická a metodologická východiska v oblasti makro a mikroekonomie (s důrazem na mezinárodní kontext a se zahrnutím alternativních paradigmat) a kvantitativních metod s využitím v navazujících oborově specifických teoretických a aplikačních předmětech v oblasti ekonomické analýzy a strategie.

Řízení podniku a podnikové finance - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 51000 Kč Čeština Obor je zaměřen na všestrannou přípravu odborníků a manažerů pro sféru výroby, obchodu i služeb. Široké spektrum předmětů zahrnuje společenskovědní, jazykový a odborný základ doplněný o dovednostní disciplíny. Na něj navazují odborné předměty, které kromě teo¬rie obsahují praktické aplikace do oblasti řízení podniku, zejména finančních a lidských zdrojů, marketingu a obchodu, účetnictví, investičního rozhodování, controllingu, auditu a dalších činností.

Tvůrčí psaní a publicistika - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 59500 Kč Čeština V průběhu studia se seznámíte s většinou literárních forem. Hlavním principem je výběr pedagoga (umělecká dílna), který pomáhá rozvíjet Vaše další umělecké směřování. Vzhledem k široké nabídce pedagogů je možné si vybrat mezi epickou i lyrickou tvorbou, dramatickými literární útvary (divadelní hra, televizní hra, rozhlasová hra, film, televizní, rozhlasový či filmový seriál, sitcom atd.) a publicistikou. Studium rozvíjí imaginaci, umění tematizovat, schopnost popisu a fabulace, kultivaci různých vypravěčských technik, umění výstavby děje a kompozice. Posluchači, kteří tíhnou spíše k lyrice si osvojí různé básnické formy, tropy, figury, metra a rýmové struktury.

Manažerská studia - řízení lidských zdrojů - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 48000 Kč Čeština Studium uvedeného oboru má psychologický základ - je postaveno na znalostech psychologie a směřuje k porozumění psychologickým aspektům řízení lidí v pracovním procesu. Těžištěm studia jsou vědomosti a dovednosti z oblasti managementu, psychologie a souvisejících oborů tak, aby bylo dosaženo jejich vzájemného propojení v práci s lidmi. Profilové studijní předměty: management, personální management, psychologie osobnosti, sociální psychologie, psychologie lidské komunikace, psychologie práce, psychologie řízení, metody řízení lidských zdrojů, personalistika atd. Formou volitelných studijních bloků lze prohloubit znalosti v dalších oblastech (rozhodování, koučování atd.)
    15        16        17        18        19        20        21        22        23        24        25        26        27        28        29