Soudní a notářská administrativní činnost

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 46000 Kč Čeština

Podnikání a management v životním prostředí - bakalářské

prezenční Bc. 3 roky 34800 Kč Čeština Absolventi studijního oboru se mohou uplatnit v podnicích a institucích, při jejichž činnosti vznikají odpady, ve společnostech a podnicích jichž se týká zavádění systémů integrované prevence znečištění (IPPC), dále jako zástupci firem pro vedení a zavádění Ekologických manažerských systémů (EMS) a pro poradenství ISO. Dále ve firmách zpracovávajících dokumentace pro posuzování vlivu staveb na životní prostředí a v odpovídajících funkcích státní správy, ve školství a výzkumu, ve správách národních parků, chráněných krajinných oblastí apod. Absolventi budou připraveni působit i jako samostatní podnikatelé v oblastech nakládání s odpady, ochrany ovzduší či ochrany vod a půdy.

Management destinace cestovního ruchu

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 65 Kč Čeština V zájmu úspěšného vytváření a nabízení destinace na trhu cestovního ruchu je nutné, aby se managementu destinací věnovali odborníci, kteří budou schopni efektivně koordinovat činnosti všech zainteresovaných subjektů. Absolventi naleznou uplatnění v samotných subjektech destinačního managementu, v návazných firmách zajišťujících služby cestovního ruchu, v marketingových organizacích cestovního ruchu, v oblasti veřejné správy a také v mezinárodních institucích.

Management dopravních služeb

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 52 Kč Čeština Cílem bakalářského studijního oboru Management dopravních služeb, jehož výuka byla zahájena v akademickém roce 2008/2009, je připravit absolventy pro výkon manažerských funkcí v podnicích zajišťujících dopravní služby, v cestovních kancelářích, hotelových řetězcích, ale také ve státní a veřejné správě v oblasti dopravy a souvisejících služeb.

Sociální a masová komunikace - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Studium navazujícího magisterského oboru "Sociální a masová komunikace" poskytuje klasické magisterské vysokoškolské vzdělání navazující na předchozí studium bakalářské. Výsledkem jsou hluboké teoretické znalosti a dovednosti bezprostředně aplikovatelné v praxi. Jednotlivé studijní předměty jednoznačně odlišují dvě základní polohy mediálních studií - tj. oblast žurnalistické povahy a oblast komerční komunikace, což je zvýrazněno i systémem povinně volitelných předmětů. Základním cílem studia oboru je rozvinout hluboké znalosti sociální a masové komunikace na bázi konsekventních společenskovědních oborů a tento obecný společenskovědní základ promítnout do specializovaných znalostí a dovedností v oboru sociální a masové komunikace v prostředí médií. Profilové studijní předměty: Obecný teoretický společenskovědní a odborný základ studia je dán především studijními předměty: pedagogikou, psychologií, sociologií, politologií, teorií masové a mediální komunikace atd. Speciální znalosti a dovednosti jsou orientovány jednak směrem k žurnalistice, jednak směrem k marketingové komunikaci. Určují je především předměty: soudobé trendy v žurnalistice, televizní dramaturgie a programová skladba, rozhlasová dramaturgie a programová skladba, atd., respektive soudobé trendy v marketingové komunikaci, teorie a dějiny marketingové komunikace, komerční a nekomerční marketing, atd. a jsou prohloubeny povinně volitelnými bloky směřujícími jednak kmarketingové strategii a tvorbě, jednak kžurnalistické tvorbě v médiích.

Právo v podnikání

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 64000 Kč Čeština Z kvalifikační připravenosti a míry profesní adaptability vyplývá, že absolvent je připraven působit na řídící střední a nižší úrovni, ve funkci samostatného referenta, jako pracovník – specialista, konzultant či asistent statutárních orgánů v obchodních společnostech, bankovních ústavech, společností působících ve výrobní i nevýrobní sféře, ve službách jako jsou hotely, cestovní kanceláře či realitní kanceláře apod.
    17        18        19        20        21        22        23        24        25        26        27        28        29        30        31