Komunikace v médiích - bakalářské

prezenční Bc. 3 roky 59500 Kč Čeština Cílem bakalářského studijního oboru je odborná příprava pracovníků médií, kteří dovedou sladit praktické dovednosti s teoretickými znalostmi a uplatní se v širokém spektru profesí mediálního trhu. Studium přináší absolventovi nejen důkladnou znalost mediální sféry, ale i principů tvorby na jednotlivých mediálních pracovištích.

Management firem - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 45000 Kč Čeština Profil absolventa vychází z metodologicky i předmětově komplexního pojetí studijního oboru, kdy uplatňovaná kombinace výukových metod ve spojení se specifiky cílových skupin studentů umožňují dosažení širokého spektra výstupních znalostí a dovedností absolventa oboru.

Audiovizuální tvorba

prezenční Bc. 3 roky 60000 Kč Čeština Absolvent tříletého studia je seznámení s profesními úkony filmové a televizní tvorby, aby mohl ve své praxi vykonávat funkce režiséra, scenáristy či dramaturga hraných a dokumentárních filmů, audiovizuálních děl a televizních pořadů.

Právo v podnikání - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 48000 Kč Čeština Základním cílem studijního oboru je rozvinout znalost právní problematiky, ekonomie a dalších společenskovědních oborů tak, aby absolvent byl schopen úspěšně pracovat v institucích zabývajících se podnikatelskou činností.

Podnikání a management v obchodu - bakalářské

prezenční Bc. 3 roky 34800 Kč Čeština Absolventi budou vykonávat profese spojené s řízením malého a středního obchodního podniku a uplatnit se i ve větších velkoobchodních a maloobchodních firmách a obchodních odděleních podniků na úrovni středního a nižšího managementu. Absolventi budou schopni zastávat funkce, jako jsou obchodní ředitel, obchodní manažer, manažer prodeje, manažer exportu, vedoucí obchodní skupiny, manažer pro klíčové zákazníky, manažer výzkumu trhu. Absolventi budou připraveni působit i jako samostatní podnikatelé zejména ve sféře obchodu a služeb.

Globální podnikání a marketing - magisterské

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 45000 Kč Čeština Absolvent oboru Globální podnikání a marketing má znalosti, vědomosti a dovednosti z oblasti mezinárodního managementu a strategického marketingu, osvojí si základní metody, postupy a způsoby práce v oblasti mezinárodního marketingu, marketingové komunikace, marketingového výzkumu i technik mezinárodních obchodních operací.
    16        17        18        19        20        21        22        23        24        25        26        27        28        29        30