Podnikání a management v obchodu - bakalářské

prezenční Bc. 3 roky 34800 Kč Čeština Absolventi budou vykonávat profese spojené s řízením malého a středního obchodního podniku a uplatnit se i ve větších velkoobchodních a maloobchodních firmách a obchodních odděleních podniků na úrovni středního a nižšího managementu. Absolventi budou schopni zastávat funkce, jako jsou obchodní ředitel, obchodní manažer, manažer prodeje, manažer exportu, vedoucí obchodní skupiny, manažer pro klíčové zákazníky, manažer výzkumu trhu. Absolventi budou připraveni působit i jako samostatní podnikatelé zejména ve sféře obchodu a služeb.

Sociální a masová komunikace - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Studium navazujícího magisterského oboru "Sociální a masová komunikace" poskytuje klasické magisterské vysokoškolské vzdělání navazující na předchozí studium bakalářské. Výsledkem jsou hluboké teoretické znalosti a dovednosti bezprostředně aplikovatelné v praxi. Jednotlivé studijní předměty jednoznačně odlišují dvě základní polohy mediálních studií - tj. oblast žurnalistické povahy a oblast komerční komunikace, což je zvýrazněno i systémem povinně volitelných předmětů. Základním cílem studia oboru je rozvinout hluboké znalosti sociální a masové komunikace na bázi konsekventních společenskovědních oborů a tento obecný společenskovědní základ promítnout do specializovaných znalostí a dovedností v oboru sociální a masové komunikace v prostředí médií. Profilové studijní předměty: Obecný teoretický společenskovědní a odborný základ studia je dán především studijními předměty: pedagogikou, psychologií, sociologií, politologií, teorií masové a mediální komunikace atd. Speciální znalosti a dovednosti jsou orientovány jednak směrem k žurnalistice, jednak směrem k marketingové komunikaci. Určují je především předměty: soudobé trendy v žurnalistice, televizní dramaturgie a programová skladba, rozhlasová dramaturgie a programová skladba, atd., respektive soudobé trendy v marketingové komunikaci, teorie a dějiny marketingové komunikace, komerční a nekomerční marketing, atd. a jsou prohloubeny povinně volitelnými bloky směřujícími jednak kmarketingové strategii a tvorbě, jednak kžurnalistické tvorbě v médiích.

Veřejná správa - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 54000 Kč Čeština Absolventi oboru získají znalosti o organizaci a činnosti veřejné správy a osvojí si při studiu dovednosti nezbytné pro výkon veřejné správy (služby). Absolventi budou způsobilí realizovat úkoly veřejné služby. Dokáží hodnotit a postihnout nejzávažnější rysy problému systematickým poznáváním a samostatným studiem odborných informací. Budou ovládat potřebné správní a řídící úkony zajišťující bezchybné fungování veřejně správních orgánů a institucí.

Politologie - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 54000 Kč Čeština Absolvent magisterského studijního programu Politologie je připraven k uplatnění v domácích i zahraničních vládních i nevládních organizacích, aparátech politických stran, v diplomacii, veřejné správě nebo jako politický analytik, komentátor v médiích apod. Teoreticky zaměření studenti mohou pokračovat ve studiu v rámci doktorských studijních programů.

Management a marketing

prezenční Bc. 3 roky 28490 Kč Čeština Cílem studia studijního oboru je osvojit si teoretické a praktické dovednosti, znalosti v oblastech managementu, marketingu, účetnictví a daní, práva, ekonomiky, informatiky a personalistiky a specifických předmětů, které se týkají zejména specializace ve stavebnictví, strojírenství a elektrotechnice, a to již od prvního semestru studia.

Tvůrčí psaní - specializace Redakční práce - magisterské

prezenční Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Cílem je připravit kultivovaného a profesně specializovaného odborníka, který je použitelný ve spektru činností spjatých s periodickým i neperiodickým (stejně jako elektronickým) vydáváním publikací a dále pak s redakční praxí v prostředcích masové komunikace.
    10        11        12        13        14        15        16        17        18        19        20        21        22        23        24