Marketingové komunikace ve službách
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 65 Kč Čeština Marketingové komunikace ve službách vycházejí rovněž ze společného ekonomicko-manažerského základu, jsou však zaměřeny na mediální komunikace v rámci marketingu služeb. Absolventi mají uplatnění nejen v organizacích cestovního ruchu, ale i jako tiskoví mluvčí, v oboru public relations, v podnikových časopisech, v rozhlasu a televizi, v grafických studiích i reklamě, ale i ve zdravotnictví apod.Informační systémy a technologie - bakalářské studium
prezenční Bc. 3 roky 35000 Kč Čeština Absolvent oboru Informační systémy a technologie (Bc.) je vybaven potřebnými znalostmi a praktickými dovednostmi ve všech základních oblastech fungování firmy v jejím vnitřním i vnějším prostředí (samostatně působící podnikatelé a majitelé firem), respektive pro působení v řídících funkcích nižší a střední úrovně v rámci firmy (zaměstnanci firem a organizací).Ekonomika a management zdravotních a sociálních služeb
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 49400 Kč Čeština Studijní obor svým tematickým strukturováním a cílením na potřeby praxe garantuje připravenost absolventů k odborně a manažersky náročné práci v obchodních firmách, neziskových organizacích, příspěvkových organizacích se zaměřením na oblast zdravotnictví a sociálních služeb, v poradenských společnostech, stejně jako v orgánech a institucích veřejného sektoru spojených s danými oblastmi. Absolventi oboru Ekonomika a management zdravotních a sociálních služeb mají teoretické znalosti a praktické poznatky z ekonomických, přírodovědných, pedagogicko-psychologických, sociálních a právních oblastí. Potřebné základní znalosti mají také ze statistiky a informatiky.
Studentské výhody, které poskytují různé instituce a firmy vysokoškolákům jsou opravdu markantní a ti, co nestudují rozhodně o mnoho přijdou. Například vyjmenujme studentská bankovní konta, lépe úročené studentské půjčky a další.