Management a marketing
prezenční Bc. 3 roky 28490 Kč Čeština Cílem studia studijního oboru je osvojit si teoretické a praktické dovednosti, znalosti v oblastech managementu, marketingu, účetnictví a daní, práva, ekonomiky, informatiky a personalistiky a specifických předmětů, které se týkají zejména specializace ve stavebnictví, strojírenství a elektrotechnice, a to již od prvního semestru studia.Zdaňování - bakalářské studium
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 36000 Kč Čeština Absolventi se stávají specialisty na daně, účetnictví a právo, kteří se mohou uplatnit zejména v soukromé sféře jako ekonomové firmy, daňoví specialisté nebo účetní poradci a po složení profesní zkoušky jako daňoví poradci.Marketingová komunikace - bakalářské
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 51000 Kč Čeština Studenti se během tříletého studia seznámí s teorií i současnou praxí komunikace jak na straně zadavatelů, tak i na straně organizátorů a tvůrců. Rozsáhlý soubor předmětů zahrnuje široký základ společensko-vědních oborů, na který navazují specializované předměty orientované na problematiku strategií, způsobů a možností rozvoje marketingové komunikace. Studenti oboru Marketingové komunikace se důkladně seznámí s řídícími a ekonomickými procesy firem včetně vydavatelských domů, dále s podnikovým marketingem, filozofií řízení vztahů se zákazníky, jednotlivými komunikačními nástroji a prostředím vnitřní a vnější komunikace.Podnikové informační systémy
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 30000 Kč Čeština Absolvent bude schopen objasnit podstatu problému a navrhnout nebo ověřit realizaci odborných opatření spojených s informatickými službami nebo s rekonstrukcí těchto služeb. Absolvent bude kompetentní ke kontrole nebo koordinaci procesů nezbytných k řízení a k plánování rozvoje informační podpory řízení. Profil absolventa studijního oboru odpovídá evropskému standardu v této oblasti.Master of Business Administration - MBA
kombinovaná MBA 1 rok Kč Čeština Absolvovaný magisterský studijní program MBA poskytuje profesní mezioborové znalosti v daných oblastech a posiluje povědomí o vazbách a provázanosti mezi jednotlivými studijními moduly, kdy je absolvent vybaven potřebnými znalostmi a praktickými dovednostmi ve všech základních oblastech řízení firmy v jejím vnitřním i vnějším prostředí (samostatně působící podnikatelé a majitelé firem), respektive pro působení v řídících funkcích střední a vyšší úrovně v rámci firmy (zaměstnanci firem).
od akademického roku 2001/2002, kdy v České republice existovalo 8 soukromých vysokých škol se jejich počet do akademického roku 2008/2009 zvýšil více než sedmkrát?