Bezpečnostně právní činnost ve veřejné správě
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 42120 Kč Čeština Základním cílem jednooborového studijního programu je poskytnout zájemcům vzdělání neuniverzitního typu, specializované na předměty všeobecného zaměření, právní předměty a bezpečnostní předměty orientované na procesy fungování a rozvoje veřejné správy.Sociální a masová komunikace - bakalářské studium
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 48000 Kč Čeština Základním cílem studijního oboru je rozvinout znalosti společenských věd nutných pro porozumění společenské komunikaci zvláště v organizované masové komunikaci a se specifičností komunikace mediální. Studium vychází z hlubokého zvládnutí teorie profilových disciplín a jejich aplikace na praktické činnosti v oboru.Veřejné finance - magisterské
prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Magisterské studium veřejných financí poskytuje ucelený soubor poznatků teorie a politiky veřejných financí a veřejné ekonomiky, rozvrstvený do jejích klíčových složek jako je teorie a politika daňová, fiskální či penzijní, a to vše v propojení s teorií a politikou měnovou či sociální, jakož i s veřejnými politikami, s teorií veřejné volby, s evropskými a federálními financemi, s místními financemi a v neposlední řadě i s veřejnou správou a předměty společného základu magisterského studia.Globální podnikání a management
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 63000 Kč Čeština Obsah studijního oboru je zaměřen na znalosti a techniky nezbytné pro management podnikatelských subjektů v globálním ekonomickém prostředí.Realitní makléř
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 50000 Kč Čeština Tříleté bakalářské studium - kombinované. Kombinovaná forma studia stanovuje absolvování 6-ti studijních soustředění v každém semestru. Studijní soustředění jsou dvoudenní a budou probíhat ve stanovených termínech vždy ve dnech pátek a sobota.Bc. Business Administration - emphasis Strategic Marketing
prezenční Bc. 3 roky 120000 Kč Angličtina
od akademického roku 2001/2002, kdy v České republice existovalo 8 soukromých vysokých škol se jejich počet do akademického roku 2008/2009 zvýšil více než sedmkrát?