Management v podnikání - studium Liberec

prezenční, individuální plán Bc. 3 roky 40000 Kč Čeština Připravit absolventy k výkonu povolání, při kterých budou řešit standardní i nestandardní manažerské úkoly v malých a středně velkých firmách. Zároveň je studijní plán koncipován tak, aby umožnil uplatnění absolventů i v organizacích veřejné správy. Předností absolventů bude, že jejich příprava není zaměřena na úzký okruh činností pouze jednoho oboru, ale vychází z poznatků požadovaných z hlediska jejich uplatnění v praxi. Jedná se o interdisciplinárně a multidisciplinárně formulovaný bakalářský program, kde kromě základních oblastí ekonomiky a managementu je silně zastoupena výuka práva a informatiky.

Anglofonní studia - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 55000 Kč Čeština Zaměření studia Obor Anglofonní studia je koncipován jako interdisciplinární bakalářský studijní program, jehož absolventi se stanou odborníky na oblast zemí anglofonního světa, budou schopni na základě poznání historických, sociálně ekonomických a kulturních souvislostí jevy analyzovat, vyhodnocovat, formulovat problémy a navrhovat jejich řešení.

Mzdové účetnictví, daně a personalistika

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 32000 Kč Čeština Studijní obor je koncipován tak, aby odpovídal stále více rostoucímu významu daní, personalistiky a mzdových otázek. Studium připravuje absolventy pro výkon funkce mzdové účetní, personalisty a další funkce na středních manažerských funkcích na oddělení a odborech práce mezd a personálních útvarech jak podnikajících fyzických osob, tak i v oblasti malých, středních i velkých právnických osob, dále pro výkon výše uvedených funkcí v organizačních složkách státu, ve státní správě a samosprávě (např. na finančních úřadech, obecních a krajských úřadech, policii, soudech apod.)

Mgr. International Relations and Diplomacy - part-time study form

prezenční Ing/Mgr 2 roky 0 Kč Angličtina

Management cestovního ruchu - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 120000 Kč Čeština Bakalářský studijní program nabízí takové způsoby studia, které zaručí odpovídající výchovu budoucího manažera cestovního ruchu, manažera hotelů a gastronomických zařízení a lázeňství. Ten mimo tradičně vyžadované odborné zručnosti a koncepční schopnosti bude také odborníkem se schopnostmi abstrakce a teoretického myšlení zaručující silnou pozici na trhu a možnost úspěšně čelit silné, vyspělé a zkušené mezinárodní konkurenci v rámci probíhajících celosvětových globalizačních a integračních procesů, zejména v EU.

Sociální a masová komunikace - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Studium navazujícího magisterského oboru "Sociální a masová komunikace" poskytuje klasické magisterské vysokoškolské vzdělání navazující na předchozí studium bakalářské. Výsledkem jsou hluboké teoretické znalosti a dovednosti bezprostředně aplikovatelné v praxi. Jednotlivé studijní předměty jednoznačně odlišují dvě základní polohy mediálních studií - tj. oblast žurnalistické povahy a oblast komerční komunikace, což je zvýrazněno i systémem povinně volitelných předmětů. Základním cílem studia oboru je rozvinout hluboké znalosti sociální a masové komunikace na bázi konsekventních společenskovědních oborů a tento obecný společenskovědní základ promítnout do specializovaných znalostí a dovedností v oboru sociální a masové komunikace v prostředí médií. Profilové studijní předměty: Obecný teoretický společenskovědní a odborný základ studia je dán především studijními předměty: pedagogikou, psychologií, sociologií, politologií, teorií masové a mediální komunikace atd. Speciální znalosti a dovednosti jsou orientovány jednak směrem k žurnalistice, jednak směrem k marketingové komunikaci. Určují je především předměty: soudobé trendy v žurnalistice, televizní dramaturgie a programová skladba, rozhlasová dramaturgie a programová skladba, atd., respektive soudobé trendy v marketingové komunikaci, teorie a dějiny marketingové komunikace, komerční a nekomerční marketing, atd. a jsou prohloubeny povinně volitelnými bloky směřujícími jednak kmarketingové strategii a tvorbě, jednak kžurnalistické tvorbě v médiích.
    15        16        17        18        19        20        21        22        23        24        25        26        27        28        29