Globální podnikání a management

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 63000 Kč Čeština Obsah studijního oboru je zaměřen na znalosti a techniky nezbytné pro management podnikatelských subjektů v globálním ekonomickém prostředí.

Informatika - bakalářské studium

prezenční Bc. 3 roky 45000 Kč Čeština

Sociální a masová komunikace - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Studium navazujícího magisterského oboru "Sociální a masová komunikace" poskytuje klasické magisterské vysokoškolské vzdělání navazující na předchozí studium bakalářské. Výsledkem jsou hluboké teoretické znalosti a dovednosti bezprostředně aplikovatelné v praxi. Jednotlivé studijní předměty jednoznačně odlišují dvě základní polohy mediálních studií - tj. oblast žurnalistické povahy a oblast komerční komunikace, což je zvýrazněno i systémem povinně volitelných předmětů. Základním cílem studia oboru je rozvinout hluboké znalosti sociální a masové komunikace na bázi konsekventních společenskovědních oborů a tento obecný společenskovědní základ promítnout do specializovaných znalostí a dovedností v oboru sociální a masové komunikace v prostředí médií. Profilové studijní předměty: Obecný teoretický společenskovědní a odborný základ studia je dán především studijními předměty: pedagogikou, psychologií, sociologií, politologií, teorií masové a mediální komunikace atd. Speciální znalosti a dovednosti jsou orientovány jednak směrem k žurnalistice, jednak směrem k marketingové komunikaci. Určují je především předměty: soudobé trendy v žurnalistice, televizní dramaturgie a programová skladba, rozhlasová dramaturgie a programová skladba, atd., respektive soudobé trendy v marketingové komunikaci, teorie a dějiny marketingové komunikace, komerční a nekomerční marketing, atd. a jsou prohloubeny povinně volitelnými bloky směřujícími jednak kmarketingové strategii a tvorbě, jednak kžurnalistické tvorbě v médiích.

Politologie

prezenční, kombinovaná, individuální plán Bc. 3 roky 39800 Kč Čeština Absolvent bakalářského studijního programu politologie je vybaven znalostmi politické teorie, mezinárodních vztahů a obecného společenskovědního základu. Je schopen orientovat se v politické realitě České republiky, Evropské unie, středoevropského prostoru i světa, dokáže systematicky analyzovat politické procesy a děje, stejně jako je interpretovat. Ovládá fungování veřejné správy a institucí politického systému, dovede samostatně připravovat a řídit činnosti spojené s prací v politice (např. volební kampaň, analýza a příprava programů politických stran, činnost stranického sekretariátu apod.).

Marketing a management

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 32000 Kč Čeština Těžiště výuky je orientováno na osvojení znalostí v oblasti marketingu a managementu, se zaměřením na sféru cestovního ruchu a veřejné správy. Právě v důrazu na marketing a jeho propojení s cestovním ruchem lze spatřovat jedinečnost tohoto studijního oboru. V oblasti příhraničního cestovního ruchu bude mezinárodní spolupráce realizována společně s vybranými zahraničními vysokými školami. Z hlediska uplatnění v praxi budou absolventi tohoto bakalářského studia připraveni nastoupit na místa jak v soukromém podnikatelském sektoru (zejména v oblasti cestovního ruchu), tak i ve veřejné správě.

Sportovní a volnočasový pedagog

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 58000 Kč Čeština Absolventi mají možnost uplatnit se jako odborní pracovníci v DDM, stanicích mladých turistů či techniků, ve školních družinách, školních klubech, v DD, DM, v kulturních a osvětových institucích pro dospělé, při mezinárodních výměnných akcích mladých lidí, v letních táborech dětí a rekreačních zařízeních pro dospělé, ve školách při nemocnicích, mateřských školách, v charitativních zařízeních, ústavech sociální péče, humanitárních zařízeních pro přistěhovalce, ve společenských organizacích, v zařízeních cestovního ruchu, v lázeňských střediscích nebo jako konzultanti v odborech a referátech zabývajících se otázkami volného času, kultury i tělesné výchovy na úrovni správy státu a obcí.
    4        5        6        7        8        9        10        11        12        13        14        15        16        17        18