Mzdové účetnictví, daně a personalistika

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 32000 Kč Čeština Studijní obor je koncipován tak, aby odpovídal stále více rostoucímu významu daní, personalistiky a mzdových otázek. Studium připravuje absolventy pro výkon funkce mzdové účetní, personalisty a další funkce na středních manažerských funkcích na oddělení a odborech práce mezd a personálních útvarech jak podnikajících fyzických osob, tak i v oblasti malých, středních i velkých právnických osob, dále pro výkon výše uvedených funkcí v organizačních složkách státu, ve státní správě a samosprávě (např. na finančních úřadech, obecních a krajských úřadech, policii, soudech apod.)

Podnikání - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 34800 Kč Čeština Absolventi studijního oboru Podnikání se mohou uplatnit v podnicích všech právních forem, zejména v profesích spojených s řízením podniků, jako jsou obchodník, účetní, logistik, finanční odborník, prokurista, personální manažer, produkt manažer a projekt manažer. Uplatní se i v profesích vedoucích a řídících pracovníků na úrovni nižšího a středního managementu ve větších podnicích. Budou připraveni působit i jako samostatní podnikatelé v resortech malého a středního podnikání.

Sociální a masová komunikace - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Studium navazujícího magisterského oboru "Sociální a masová komunikace" poskytuje klasické magisterské vysokoškolské vzdělání navazující na předchozí studium bakalářské. Výsledkem jsou hluboké teoretické znalosti a dovednosti bezprostředně aplikovatelné v praxi. Jednotlivé studijní předměty jednoznačně odlišují dvě základní polohy mediálních studií - tj. oblast žurnalistické povahy a oblast komerční komunikace, což je zvýrazněno i systémem povinně volitelných předmětů. Základním cílem studia oboru je rozvinout hluboké znalosti sociální a masové komunikace na bázi konsekventních společenskovědních oborů a tento obecný společenskovědní základ promítnout do specializovaných znalostí a dovedností v oboru sociální a masové komunikace v prostředí médií. Profilové studijní předměty: Obecný teoretický společenskovědní a odborný základ studia je dán především studijními předměty: pedagogikou, psychologií, sociologií, politologií, teorií masové a mediální komunikace atd. Speciální znalosti a dovednosti jsou orientovány jednak směrem k žurnalistice, jednak směrem k marketingové komunikaci. Určují je především předměty: soudobé trendy v žurnalistice, televizní dramaturgie a programová skladba, rozhlasová dramaturgie a programová skladba, atd., respektive soudobé trendy v marketingové komunikaci, teorie a dějiny marketingové komunikace, komerční a nekomerční marketing, atd. a jsou prohloubeny povinně volitelnými bloky směřujícími jednak kmarketingové strategii a tvorbě, jednak kžurnalistické tvorbě v médiích.

Mezinárodní vztahy a evropská studia - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 55000 Kč Čeština Zaměření studia Studium nabízí kvalitní vzdělání v oblasti mezinárodních vztahů, významných států a oblastí v evropském regionu, současně se zaměřuje na světová mocenská centra. Klade důraz na porozumění základním otázkám evropského integračního procesu a zahraniční politice nejen Československa/Česka, ale zároveň světových velmocí.

Management mezinárodních institucí a veřejné správy

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 63000 Kč Čeština Obsah studijního oboru je zaměřen na specifika managementu v institucích veřejné správy, mezinárodních institucích a nadnárodních společnostech.

Psychologie - bakalářské studium

prezenční Bc. 3 roky 69500 Kč Čeština Na bakalářském stupni je vedle teoretických disciplín zařazena psychologická praxe a zkušenosti zaměřené na sebepoznání a seberozvoj, dále pak komunitní zkušenost i sociální a komunikační dovednosti, které absolventům umožní proniknout do profese i prostřednictvím sebepoznání a seberozvoje (jako prvního stupně psychoterapeutického výcviku) v systému vypracovaném k tomuto účelu.
    13        14        15        16        17        18        19        20        21        22        23        24        25        26        27