Globální podnikání a marketing - magisterské

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 45000 Kč Čeština Absolvent oboru Globální podnikání a marketing má znalosti, vědomosti a dovednosti z oblasti mezinárodního managementu a strategického marketingu, osvojí si základní metody, postupy a způsoby práce v oblasti mezinárodního marketingu, marketingové komunikace, marketingového výzkumu i technik mezinárodních obchodních operací.

Mezinárodní ekonomika a právo v podnikání - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 26500 Kč Čeština Ve výuce předmětů tohoto oboru je věnována výrazná pozornost mezinárodním ekonomickým vztahům a podnikání, mezinárodnímu právu a právu EU. Student získá přehled o cílech a aktuálních aktivitách evropských a mezinárodních organizací. Student také získá nezbytné znalosti a dovednosti v oblasti informatiky. Součástí oboru je i studium dvou cizích jazyků.

Obraz, střih a zvuk v AV tvorbě

prezenční Bc. 3 roky 60000 Kč Čeština Absolventi se seznámili v dostatečné šíři se všemi klasickými i nově vznikajícími způsoby a technologiemi záznamu a zpracování filmového a televizního obrazu, zvuku ve filmu, televizi (všech formátů a žánrů), v rozhlase a divadle.

Sportovní a kondiční specialista

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 58000 Kč Čeština Absolventi tohoto studijního oboru získají uplatnění jako sportovní a kondiční specialisté v tělovýchovných jednotách, sportovních klubech, ve sportovních svazech, v regeneračních centrech, fitcentrech, ve výrobních i nevýrobních podnicích, v oblasti cestovního ruchu, v armádě a u policie, jako odborní poradci v oblasti zdravotní prevence, hygieny a úrazové zábrany v různých institucích se zaměřením na sportovní činnost nebo jako výchovní pracovníci v mimoškolní tělesné výchově.

Konkurenční prostředí a management - magisterské studium

kombinovaná základní 1 rok 45000 Kč Čeština Cílovou skupinou studijního oboru jsou střední a vyšší řídící pracovníci všech typů organizací soukromého i veřejného sektoru, kteří zodpovídají za formulaci a realizaci rozvojové koncepce a konkurenční strategie ekonomického subjektu, resp. se podílejí na podpoře získání, udržení a zvýšení jeho konkurenceschopnosti. V menších organizacích představují znalosti a dovednosti získané studiem oboru rozhodující segment kvalifikace řídících pracovníků, ve větších organizacích působí absolventi oboru jako vedoucí pracovníci samostatných analytických a koncepčních útvarů a oddělení či jejich specializovaných složek.

Management firem - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 45000 Kč Čeština Profil absolventa vychází z metodologicky i předmětově komplexního pojetí studijního oboru, kdy uplatňovaná kombinace výukových metod ve spojení se specifiky cílových skupin studentů umožňují dosažení širokého spektra výstupních znalostí a dovedností absolventa oboru.
    1        2        3        4        5        6        7        8        9        10        11