Audiovizuální komunikace a tvorba - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 48000 Kč Čeština Základním cílem studijního oboru je připravit absolventa na všestranné využití jeho tvůrčího a kreativního potenciálu v umrělecké a mediální oblasti. Studium je orientováno na vyvážené získávání poznatků z teorie dramatických umění, historie divadla a filmu a jejich aplikaci v praxi, využití ve vlastní tvúrčí činnosti a její veřejné prezentaci. Absolvent oboru se může uplatnit jako scénárista a dramaturg v televizi, filmu, divadle, kulturních zařízeních institucích, může své autorské dovednosti využít i jako moderátor či prezentátor.

Psychologie - bakalářské studium

prezenční Bc. 3 roky 69500 Kč Čeština Na bakalářském stupni je vedle teoretických disciplín zařazena psychologická praxe a zkušenosti zaměřené na sebepoznání a seberozvoj, dále pak komunitní zkušenost i sociální a komunikační dovednosti, které absolventům umožní proniknout do profese i prostřednictvím sebepoznání a seberozvoje (jako prvního stupně psychoterapeutického výcviku) v systému vypracovaném k tomuto účelu.

Podnikání - magisterské

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 38800 Kč Čeština Studium navazujícího magisterského programu oboru Podnikání předpokládá zvládnutí teoretických poznatků oboru a položení základů pro vytváření praktických dovedností potřebných pro kvalifikovaný výkon řídících funkcí na úrovni středního a vrcholového managementu ve firmách vlastněných jak domácím, tak zahraničním kapitálem. Program studia vyváženě odráží vztahy mezi ekonomickou vysokoškolskou orientací a profesními cíli tak, aby absolvent byl schopen odpovídajícím způsobem aplikovat nabyté znalosti makroekonomie i mikroekonomie, ekonomiky podnikání, managementu a dalších znalostí na sféru řízení, do sociální a personální práce.

Ekonomika a management malého a středního podnikání

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 49400 Kč Čeština Cílem studia oboru Ekonomika a management malého a středního podnikání je příprava kvalifikovaných odborníků pro oblast ekonomiky a řízení malého a středního podnikání, kteří mají potřebné znalosti jak ze základních ekonomických disciplín, tak i účetnictví, finanční analýzy a právních oborů spojených s touto činností. Studijní obor svým tematickým strukturováním a cílením na potřeby praxe garantuje připravenost absolventů k odborně a manažersky náročné práci v podnicích a firmách s rozličným zaměřením své odborné činnosti, v poradenských společnostech, stejně jako v orgánech a institucích veřejného sektoru.

Globální podnikání a marketing - magisterské

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 45000 Kč Čeština Absolvent oboru Globální podnikání a marketing má znalosti, vědomosti a dovednosti z oblasti mezinárodního managementu a strategického marketingu, osvojí si základní metody, postupy a způsoby práce v oblasti mezinárodního marketingu, marketingové komunikace, marketingového výzkumu i technik mezinárodních obchodních operací.

Mgr. International Relations and Diplomacy

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 138000 Kč Angličtina
    2        3        4        5        6        7        8        9        10        11        12        13        14        15        16