Management firem - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 45000 Kč Čeština Profil absolventa vychází z metodologicky i předmětově komplexního pojetí studijního oboru, kdy uplatňovaná kombinace výukových metod ve spojení se specifiky cílových skupin studentů umožňují dosažení širokého spektra výstupních znalostí a dovedností absolventa oboru.

Organizace a řízení malých a středních firem - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 36000 Kč Čeština Tento studijní obor představuje praktickou i teoretickou přípravu zejména pro podnikatele, kteří se chtějí co nejlépe orientovat v účetnictví, daních a právu a zdokonalit se v organizaci a řízení firmy.

Bc. Business Administration

prezenční Bc. 3 roky 120000 Kč Angličtina

Podniková ekonomika a management

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 30000 Kč Čeština Z hlediska rozvoje regionu je cílem tohoto studijního oboru přispět ke zlepšení situace v kvalifikaci pracovníků na středním stupni řízení podnikové sféry a podpořit rozvoj malého a středního podnikání. Důraz je kladen zejména na organizační, projektovou a procesní stránku řízení a vnější komunikaci podniku s okolím. Absolventi k takto pojatému výstupu vzdělání budou vybaveni odpovídajícími vědomostmi, dovednostmi i návyky. Výuka ve studijním oboru bude podporovat i v tomto směru žádoucí vlastnosti osobnosti absolventů.

Veřejná správa a public relations - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky Čeština Studenti jsou na začátku studia přijímáni bez rozlišení studovaného oboru a mají jeden semestr společného studia. V průběhu prvního semestru se vědomě rozhodují o volbě oboru a na konci semestru obor volí. Protože studijní obory jsou dosti široké, obsahují ve druhém a třetím roce studia možnost určité profilace oboru. Na oboru Mezinárodní vztahy a diplomacie jde o profilaci buď na mezinárodní vztahy nebo na diplomatické styky a služby. Na oboru Veřejná správa a public relations jde o profilaci buď na veřejnou správu a služby nebo na public relations. Zaměření oborové specializace studenti volí na konci prvního ročníku.

Podnikání a management v obchodu - bakalářské

prezenční Bc. 3 roky 34800 Kč Čeština Absolventi budou vykonávat profese spojené s řízením malého a středního obchodního podniku a uplatnit se i ve větších velkoobchodních a maloobchodních firmách a obchodních odděleních podniků na úrovni středního a nižšího managementu. Absolventi budou schopni zastávat funkce, jako jsou obchodní ředitel, obchodní manažer, manažer prodeje, manažer exportu, vedoucí obchodní skupiny, manažer pro klíčové zákazníky, manažer výzkumu trhu. Absolventi budou připraveni působit i jako samostatní podnikatelé zejména ve sféře obchodu a služeb.
    21        22        23        24        25        26        27        28        29        30        31        32        33        34        35